Crossmediale awareness campagne voor tram 22

Crossmediale awareness campagne voor tram 22

Tram22 komt eraan! We zijn live gegaan met een crossmediale awareness campagne in Utrecht om de stad te attenderen op de komst van deze nieuwe tram.

De afgelopen maanden hebben we samen met de projectgroep Uithoflijn gewerkt aan het concept en de campagne voor Tram 22, de nieuwe tramlijn van – en naar Utrecht Sciencepark. De enthousiaste trambassadeur attendeert je op de veranderingen en de komst van de tram. Hiervoor heeft allemaal ludieke acties opgezet. Want ineens een nieuwe tram door je stad, dát is even wennen. Sinds eind februari rijden er al geregeld testritten, maar de komende weken wordt de frequentie opgevoerd.

De ludieke acties zijn te zien in diverse video’s op social media; van prerolls tot narrowcasting in trams en bussen en een uitgebreide online campagnefilm. Om de zichtbaarheid te vergroten zijn alle trams en bussen op dit traject bestickerd met de campagne uitingen en hebben we een speciale campagnewebsite ontwikkeld.

 
Bekijk alle filmpjes op tram22.nl
 

Tram22

 

 
We zijn trots op deze mooie campagne, met veel dank aan: De Uithoflijn, Regiotram, SuperSolid, GoHike, Mondomarketing, Tim Stet fotografie en onze hoofdrolspeelster Judy.

 

Recommended Posts
NL / EN
Playgrounds_NieuwsberichtNLPA19_Nieuwsbericht