Campagnebeeld Robots love Christmas Music

Campagnebeeld Robots love Christmas Music

In de kerstperiode staat Museum Speelklok niet alleen in het teken van muzikale robots, maar draait het ook helemaal om Kerst! Het museum organiseert diverse familieactiviteiten, waaronder een silent robot-kinderdisco. Lichten uit, spotlights aan en dansen maar! We ontwikkelden een nieuw beeld ter promotie van de activiteiten, als doorvertaling op het campagnebeeld van de tentoonstelling Robots love Music.

Voor de herkenbaarheid hebben we voor het kerstcampagnebeeld dezelfde stijl aangehouden als het overkoepelende beeld van de tentoonstelling. Uiteraard mocht dit beeld wel een kerst- en discotintje krijgen! Wederom met fotograaf Michiel Spijkers hebben we een feestelijk beeld gemaakt, welke je de komende periode in Utrecht tegen zult komen. De campagne wordt on- en offline uitgezet op diverse kanalen.

Naast de silent disco kan iedereen in de kerstperiode mee met de Muzikale Kerstrondleiding in het museum. En uiteraard is de tentoonstelling Robots love Music nog t/m 3 maart 2019 te bezoeken!

Recommended Posts
NL / EN
FONK50_Nieuwsbericht