Proef de Méditerranée met Terrasana

Na het ontwerpen van nieuwe verpakking voor onder andere de notenpastalijn en de Japanlijn van TerraSana, zijn we momenteel bezig met een nieuwe categorie producten uit het Mediterraanse gebied.

De overheerlijke pesto’s, soepen en sauzen krijgen een passende zomerse, frisse en vrolijke uitstraling die de totale mediterrane regio weerspiegelt. Het kleurgebruik linkt aan de kleurbeleving van de landen die grenzen aan de Middellandse zee. Ons doel was een uitstraling neer te zetten die voelt ‘alsof we op vakantie zijn’, het echte genieten dus.

Om de sfeer te bepalen hebben we eerst onderzoek gedaan naar deze regio, van de uitkomsten een moodboard gemaakt. Dit was voor ons het vertrekpunt van waaruit een drietal concepten ontwikkelt zijn. De gekozen richting bestaat altijd uit een opvallende contrasterende tweedeling. De hoofd- en kenmerkende ingrediënten krijgen op een speelse manier de hoofdrol waardoor een kenmerkend mozaïek-achtig patroon ontstaat. Op deze manier zijn alle verpakkingen uit de mediterraanse lijn met elkaar verbonden en sluiten ze tegelijk ook aan bij het merk TerraSana. Op dit moment zijn we bezig alle verpakkingen uit de mediterraanse lijn door te vertalen naar de nieuwe uitstraling.

Voor vragen over dit project bel of mail je met Laura.

Recommended Posts
NL / EN
Header_Web_LauraBrochure_2b-1-1