Nieuwe merkidentiteit voor Waste Vision

Nieuwe merkidentiteit voor Waste Vision

De afgelopen tijd ontwikkelden we de nieuwe positionering en visuele vertaling naar merkidentiteit voor WasteVision. Met het fuseren van 5 bedrijven is het een van de grootste spelers in de Nederlandse afvalbranche. Today ging aan de slag met de ontwikkeling van een geheel nieuwe merkidentiteit.

Het nieuwe merk baseert haar identiteit en marktbenadering op volledige circulariteit. Consumenten en bedrijven gooien geen afval weg, maar geven grondstoffen terug voor hergebruik.
Grondstoffen die van steeds meer waarde zijn. Door inzet van IT en sturing op gedrag helpt Waste Vision communities deze grondstoffen meer en efficiënter terug te winnen. En met data geeft het bedrijven en consumenten meer inzicht in hun bijdrage aan hergebruik van grondstoffen. Waste Vision neemt met Nederlandse gemeenten het voortouw om bij te dragen aan het globale vraagstuk rond afvalverwerking en schaarse grondstoffen.

Met de inzet van slimme concepten en bewezen technologie werken zo’n 300 medewerkers aan een betere, sociale en duurzame samenleving. Leidend in de markt, én uniek met een 100% focus op een integrale aanpak. Samengevat in de nieuwe slogan van Waste Vision: Smart solutions for circular communities.

waste vision00005

Recommended Posts

Leave a Comment

NL / EN
ASCOM-HEADERGastenmap voor Ronald McDonald Huis Utrecht door Today