Unboxing your Knops!

Unboxing your Knops!

Vorig jaar ontwikkelden we voor de Amsterdamse start-up Knops een overtuigende merkidentiteit en website. ’s Werelds eerste analoge instelbare oordoppen zijn momenteel in productie en dat betekent dat de eerste exemplaren van dit innovatieve product onderweg zijn!

De oordoppen van Knops werken als een volumeknop met vier standen variërend van complete stilte, een gehorige stad, live muziek en onaangepast geluid. Normaliter is gehoorbescherming zo onopvallend mogelijk, maar dat geldt niet voor Knops. Deze akoestische oordoppen zijn duidelijk aanwezig en hebben een fashionable design in verschillende kleuren en materialen.

Via crowdfundingswebsite Kickstarter haalde Knops binnen 24 uur het doelbedrag van €30.000,- en inmiddels staat de teller op ruim €250.000,-. Momenteel zit Knops in de productiefase en worden de eerste analoge oordoppen in ontvangst genomen.

Een verpakking dat net zo speciaal is als het product, dat was de briefing. De verpakking laat de functionaliteiten zien van het product met een hoogwaardige uitstraling. Strak vormgeven, met details die de functionaliteiten van het product op een slimme manier benadrukken. Om materiaal te besparen, is de verpakking klein gehouden. Hierdoor past het ook gemakkelijk door de brievenbus.

Succesvol
D
e merkidentiteit, beeldtaal, animaties en website hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het succes en alle aandacht. Diverse online media hebben aandacht besteed aan Knops waaronder: Business Insider, RTL Nieuws, Bright, Emerce, Dutch Cowboys, Esquire, RTL Z, Fresh Gadgets en Froot.

Meer zien van Knops of zelf zo’n setje bestellen? Check de website.

Recommended Posts
NL / EN
RIVM-banner1HEADER 2@2560