Het nieuwe bier van Brothers in Law

Met gedegen kennis van de biermarkt op zowel logistiek, commercieel als brouwtechnisch vlak namen de drie zwagers Tim, Tim en Felix contact op met Today.

De jongens begrepen dat de beleving van bier niet ophoudt bij de eerste slok. Met hun ervaring uit zowel de nationale als internationale biermarkt vroegen ze ons hoe we hun gezamenlijke ambitie konden vertalen naar een totale merkbeleving. Na een strategische voorronde en een scherpe analyse van de vraag gingen de ontwerpers van Today aan de slag. Een droomopdracht, want welke ontwerper wil er nu niet een biermerk vormgeven?

Na een enthousiaste conceptfase kwamen we gezamenlijk uit bij een passende visuele vertaling van de zwagers. De 3 heren kregen letterlijk een hoofdrol in de visuele hiërarchie en communicatie van het bierlabel. Het opvallende kleurgebruik en het woordbeeld zijn disruptief in het traditionele bierlandschap en wordt inmiddels bijzonder positief ontvangen op meerdere plaatsen in Nederland.

Voor wie één van de lekkere biertjes een keer wil proeven kan uiteraard langskomen op de studio!

Recommended Posts
NL / EN
AccountabilityCOVERFOTO_ZPD